PUH: 044-0500238
EMAIL: info@funkyfit.fi

Elämäsi huippukuntoon™ Lahti 19.4

Peruskuntoilijasta huippukuntoon!

Suosittu ryhmä alkaa jälleen Lahdessa!

Ryhmä on tarkoitettu pientä peruskuntoa omaavalle, jolla on tavoitteena parantaa kuntoa ja kiinteytyä. Teemme jokaiselle henkilökohtaisesti harjoitusohjelman, joten sinun ei tarvitsi vielä olla huippukunnossa. Käymme läpi hyvän kunnon osa-alueet: ravitsemus, lihaskunto, kestävyyskunto, liikkuvuus sekä kehon- ja mielenhuolto. Valmentajina toimivat koulutetut personal trainerit.

Tässä ryhmässä haluamme saada sinut innostumaan terveellisemmistä elämäntavoista sekä säilyttämään motivaatiosi.  Tällä valmennuksella olemme valmentaneet jo yli 3000 asiakasta viiden vuoden ajan, ja  kehittäneet valmennusta jatkuvasti vastaamaan aina vain tarkemmin ja paremmin asiakkaittemme tarpeita.

Mitä sinä saat?

  • 6 tapaamista ryhmän kanssa (Tapaamisen kesto kaksi tuntia)
  • Rasvaprosentin mittaus x 3 ja kuntotestit x 2
  • Ravinto-ohjeet
  • Henkilökohtainen harjoituskalenteri ryhmän ajaksi
  • Henkilökohtaiset sykerajat ja sykeharjoituksia
  • Liikkuvuusharjoitteluohjeet
  • Kuntosali- / kotitreeniohjelma
  • Juoksuharjoitusohjeet
  • Työkaluja stressinhallintaan ja parempaan uneen
  • Sähköisen reseptivihon
  • Rutkasti innostusta ja motivaatiota!

Ohjelma

Ensimmäinen tapaaminen

Kartoitetaan lähtötilanne kehonkoostumusmittarilla ja lihaskuntotesteillä. Etsitään innostava ja motivoiva tavoite valmennuksen ajaksi. Halutessasi sinusta otetaan myös valokuva lähtötilanteestasi.

Toinen tapaaminen

Käymme läpi ravitsemuksen perusasiat, joilla voit muokata kehonkoostumustasi tehokkaasti. Ruokavalion avulla voit parantaa terveyttä, kiinteytyä ja saada enemmän lihasmassaa sekä lisää energiaa. Tavoitteena omien ravintotottumusten muuttaminen pysyvästi terveelliseksi mielentyökalujen avulla.

Kolmas tapaaminen

Lihaskuntoharjoittelu kuntosalilla. Painoharjoittelulla muokkaat kehoasi, parannat ryhtiäsi, lisäät jaksamistasi ja kiinteydyt. Saat kuntosaliohjelman ja kotitreenin sekä käymme yhdessä läpi oikeat suoritustekniikat ja sopivat painot omia tavoitteita ajatellen.

Neljäs tapaaminen

Välimittaukset: kehonkoostumusmittaus.

Stressin ja unen vaikutus syömiseen sekä painonhallintaan. Opi hallitsemaan aikaa, rentoutumaan ja olemaan tehokas.

Viides tapaaminen

Oikeilla sykkeillä ja harjoitusrytmillä pääset haluamaasi tuloksiin. Kestävyyskunto auttaa jaksamaan arjessa, parantaa vastustuskykyä ja stressinsietokykyä. Käymme läpi sykeharjoituksia sekä oikeaa juoksutekniikkaa. Miten kehoa huolletaan ennen ja jälkeen treenin?

Kuudes tapaaminen

Mitataan saavutettuja tuloksia  kehonkoostumuksenmittauksella, lihaskuntotestillä sekä leveällä hymyllä. Suunnitellaan, kuinka pysyt tuloksissasi myös valmennuksen jälkeen. Valokuvat saavutetuista tuloksista. Lopuksi motivaatioharjoitus jatkoa ajatellen.

 

Mikäli et pääse osallistumaan jollekin tapaamiselle, voit halutessasi korvata tämän kerran toisen ryhmän matkassa, mikäli paikkakunnallasi on samaan aikaan muita valmennuksia ja se on aikatulun suhteen mahdollista. Saat jokaisesta tapaamisesta myös kirjallisen materiaalin.

Tapahtuman tiedot

 Valmennuksen hinta: 295e, opiskelijoille -10% alennus opiskelijakorttia vastaan.Valmennuksen voit maksaa myös liikuntaseteleillä.

Lasku valmennuksesta tulee sähköpostiin valmennuksen alettua. Jos et pääse jollekin tapaamiselle voit käydä mahdollisesti korvaamassa toisen ryhmän matkassa.

Saat kuittauksen osaallistumisestasi sähköpostiisi. Katsothan, että sähköposti ei ole mennyt roskapostin puolelle, jos vahvistusviesti ei saavu sinulle, niin otathan meihin yhteyttä info@funkyfit.fi.

Lue osallistujien kommentteja TÄÄLTÄ.

Ryhmien aloitus paikkakunnnat ja ajankohdat:

LAHTI  , Tapaamiset keskiviikkoisin klo 17.30-19.30

Ensimmäinen tapaaminen: 19.4
Toinen tapaaminen: 3.5
Kolmas tapaaminen: 18.5 (torstai)
Neljäs tapaaminen: 31.5
Viides tapaaminen: 14.6
Kuudes tapaaminen: 5.7

Valmentaja: Linda

Paikka: Harjula keskus, Harjulankatu 7

Ilmoittaudu mukaan!

Kirjoita viesti-kentään minkä paikkakunnan valmennukseen osallistut. Ilmoittautuminen on sitova!

Ilmoittautumisen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50% valmennuksen hinnasta kattamaan ohjaajien ja tilojen kuluja. Sairastuessa tai loukkaantuessa valmennuksen voi keskeyttää ja loppuvalmennusta ei veloiteta. Tuothan silloin lääkärin todistuksen. Valmennuksen puolivälin jälkeisistä peruutuksista veloitamme koko valmennuksen hinnan.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Osoite (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Alekoodi

Viesti

captcha

Kurssin kokemuksia:

Valmentaja aivan huippu. Oishan sua tavannut useammankin kerran. Mutta,näin hyvä. Hurjan paljon kiitoksia. En olisi ihan heti uskonut, että MINÄ voin luopua siitä kaikesta herkuttelusta ja leivän/pullan syömisestä. Tosta noin vain. Olen kehunut töissä ja kyllä on moni yrittänyt udella,miten tuloksiin oikein olen päässyt.

Sain korjattua ruokailujeni sisältöä, lisäsin proteiineja ja vihreitä. Pystyin pitämään kiinni harjoittelusta, vaikka sairastaminen ym. vaati taukoja. Siis päättäväisyyttä tuli lisää ja kokemus siitä että voin mennä erilaisiin jumpparyhmiin tarvitsematta pelätä etten pysty/jaksa/osaa/ei sovi minulle. Olen tyytyväinen kuntoni kohentumiseen, jaksan paremmin vaikka isot asiat/muutokset työssä kolkuttelevat ovella. Tämä olikin yksi tavoitteistani, että jaksaisin paremmin. Mukava valmennusote, ei syyllistävä vaan kannustava.

Pääsin tavoitteeseeni ja ylikin.Kolme kuukautta oli sopiva aika tehdä tavoite. Tavoitteeni oli pudottaa painoa 6 kiloa ja sitähän lähti noin 11 kiloa. Rasvaprosentti laski 31,8 -> 18,7. Paino laski 65,7 kg -> 54 kg. Lihasmassa valitettavasti laski laihdutuksessa 0,5 kg. Rasvamassa laski 20,9 -> 10,1 kg. Yleinen virkeystasoni nousi huomattavasti. Aloin nukkua öitä paremmin. Verenpainelääke jouduttiin laskemaan puoleen ja nytkin välillä arvot menevät vähän liian alas.Tuntuu että olisin tuon kolmen kuukauden aikana aloittanut uuden elämän. Olen joutunut keskittymään omaan itseeni ja omaan hyvinvointiini ja huomannut miten tärkeää se on. Kun huolehtii itsestään, jaksaa huolehtia myös muista.

Pidän ruokailuni terveellisenä ja annan itselleni herkkupäiviä joista oikeasti nautin. Tuon kolmen kuukauden aikana huomasin sen että vaikka tuohon aikaan sisältyi muutamat juhlat ja äitienpäivät ja söin silloin herkkuja, ei näillä asioilla ollut painonpudotukseen hirveätä merkitystä. Samoin kuin tuli joitakin ylimääräisiä lepopäiviä liikunnan suhteen, ei luultavammin ollut hirveätä merkitystä lopputestien kanssa. Kiitos todella paljon! En olisi päässyt tavoitteeseeni ilman mahtavaa valmentajaa.

Läskiä lähti, lihasta tuli. Jaksan nykyään huomattavasti paremmin ja mielikin on kirkkaampi ja päivät huomattavasti iloisempia kuin ennen. Uskomattomia asioita voi saavuttaa vain pienillä elämänmuutoksilla. Kiitos kovasti avusta elämänmuutoksessa! olen tosi tosi tyytyväinen tuloksiin ja ehdottomasti tätä kurssia suosittelen kaikille, jotka haaveilee elämänmuutoksesta, mutta ei saa aikaiseksi ilman apua! salilla nähdään!